torsdag 7 oktober 2010

Pradgaflaspia....

Så många gånger jag börjat skriva här, för att få ur mig o ventilera lite...
Men, det här är inte rätt forum för det, jag får stänga ute mina tankar helt enkelt.
Sudda sudda...

Dags att börja fokusera på det jag faktiskt har - en fin familj o en sjuhelsickes massa jobb.
 Ja, jag är livrädd att jag tagit på mig för mycket...igen...
Egentligen ska man ju inte säga det högt, men psst - jag tror inte det är så många som kommit igång att läsa bloggen än, så det gör inget ;) Dessutom så reder jag ut det. Finns inga alternativ liksom. O jag har så mycket mer hjälp o stöd detta år. Blir en fruktansvärd massa teater i år - av alla de olika slag. Det blir sköj!
 (men även det sköjiga kan bli för mycket...)

Vissa delar av mitt liv får jag börja ge upp nu, att släppa taget om.
Gör ont som fan, men måste vara här o nu. Här o nu. Här o nu - kom ihåg det, inte grotta runt i gammal skit som pockar på uppmärksamhet emellanåt, inte fundera så mycket om framtiden.
 Nu har jag valt det här livet - då får jag baske mig stå för det!
 Här gäller det att överleva - en dag i taget!

Kom på igår att jag har ett par föräldrar. Dags att ringa dom. Typ idag.

Jobbar på att bli frisk från mitt livs värsta förkylning. Drömmen vore om det halsonda jag nu har kan dra bort knutorna jag har på stämbanden sedan mars månad, när det försvinner. Annars måste det förmodligen till operation eller logoped. Lobotomi kanske?

Funderar på hur det kommer att kännas den dag jag vaknar upp o helt plötsligt kommer att ha blivit galen. Kommer jag att märka nå´n skillnad? Bäst att packa väskan med lilla tanborsten i för säkerhets skull om jag ska bo bakom madrassrad dörr i alla fall...;)

Slås av hur två personer som jag haft mycket kontakt med senaste tiden kan vara så fruktansvärt olika varandra...

Nu ska jag jobba! :)

I love the way you lie...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar