fredag 30 december 2011

4 blogg o en coca cola...

O tjohej - där var vi lite piggare tack o lov.
Hemmadag dock. Håller på att få till ett kontor. Kan bli riktigt strålande o strilande bra när det blir färdigt. O när det blir färdigt - vad ska man göra där då?  En förhoppning är att äntligen börja skriva lite igen. Fast jag tvivlar på att tid kommer att finnas. Och inspiration.
Men man kan ju alltid betala räkningar. Det finns det min själ alltid tid för. Och inspiration.
(till er som är just 20 år o läser detta. Det sista var ironi.  Många av er missade just denna lektion i skolan...;)

O så har jag laddat ner appar. Appappappapp... (som polisen sa)
O städat (som jag sa)
O nu har Leya o jag börjat scrappa igen. Fast det går inget bra för henne.
Hon hittade ett album där alla kort var upp-och-nervända. Så det ville hon inte ha utan valde ett nytt album. Jag påpekade försiktigt att hon hade kunnat vända på albumet.

Om några timmar ska bilen med mig i susa ner till Älmhult för att morsa lite på den här kofångaren som är hemma på "jullov":


Okej, har ni redan smuttat på fredagswhiskyn o tycker bilden var suddig?
Ni får en till chans, vi tar en "snygge-bild" också. Det är ändå lika bra, annars lär jag väl bli lemlestad av Jennie...;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar