torsdag 29 december 2011

And then goodbye...

Lite krasslig idag.
Fint att man passar på när man är ledig, men kroppen känner väl till att då får den göra lite vad den vill, övrig tid bestämmer jag. Såå, praktiskt att vara sjuk nu men ack så tråkigt.
Hemmadag, sorterat alla räkningar, fakturor o papper sedan ett par år tillbaks, samt alla kvitton o papper som har med huset att göra. Det tog sina sex timmar. Blärgh.

O så hittade jag en halvfärdig layout som jag bara kastat åt sidan för ett par månader sedan. Den passade jag på att göra färdigt också.
Helt klart den absolut dyraste LO jag någonsin gjort. Ser inte mycket ut för världen kanske, men det är hörnbitar, blingblings o allsköns svindyra blomjävlar på.
Dessutom har den ju kostat blod, svett o tårar i vanlig ordning när man pysslar...=)
Låttexten är Gotthards: "And then goodbye" som hittade mig i höstas o som jag har speciella önskemål för...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar