onsdag 1 februari 2012

Vad är det som är mörbultat o kultat runt 95 meter...?

Dag 4

Orkar inte tjöta en massa. Dagen har främst bestått av att jag försökt skala av halva rumpan i en 100 meter lång pulkabacke. Hade varit smart att använda pulka. Eller det gjorde jag. De första 3 sekundrarna. Sedan flög o voltade jag som en hottentott.
Aj aj aj - det bultar o det bankar
(aj aj aj, sen du lämnade mig - kan jag sjunga till pulkan)
Annars har det varit runt -10 grader o snöat. 
Skidskola i vanlig ordning o jag passade på att åka lite i pluttbackarna. Sedan skidåkning här vid Hundfjället. Får bara så satans ont i pjäxbenen så jag pallar inte att åka så länge.
Pulkaturen o så avsluta i det apkalla badhuset.
I morgon hemfärd.
O väl hemma kommer Jesus på besök sedan ett par dagar. Halleluja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar