torsdag 10 maj 2012

En dagens...del 1

06.10   Alltså, den där jävla ankan som väcker mig varje morgon! Någon ska snart få reda på vad duckface innebär på riktigt... Sovit otroligt gött i alla fall. Nybäddade lakan is daaa shit. Eller det är det ju förhoppningsvis inte, men...öh...ja...

06.23   Skickar iväg 20 WordFeudförfrågningar. Länge sen jag bjöd in till det nu. Men nu stundar det långhelg

07.01   Blir bjuden på slattfest. Ja, inte nu då alltså. Nästa lördag. Trevlans=)  Låter dock ohyggligt farligt

07.03   Möts av mitt liv. Som ser ut som på bilden ungefär. Dags att strukturera upp. Ut med det gamla och in med det...gamla...


07.23   Fått mail från postfolket. Jag har i ett par års tid fått mail från dom då jag har en snarlik adress som en av deras medlemmar. Har vid minst 10 olika tillfällen skickat mail och bett dem plocka bort mig (ja, från deras mailinglista då alltså, inte ta bort just själva mig...) Dagens svar gällde i vanlig ordning att ingen vet hur man gör.

09.10   Börjar få ordning på en del pysselsaker. I mitt nästa liv ska jag bo i en garderob o komma ut ur garderoben lite då o då. Garderober är bra att ha till mycket.

09.11   Funderar på om det här med wordfeudandet var så smart. Plötsligt har jag 17 matcher igång o fler tickar in... Nu ska vi se hur många av dem jag vinner, mohahaha. Jag håller er uppdaterade om detta för det är förmodligen livsviktig information för er att veta.

10.57   Dammsuger spindelägg. Glägg

11.18   Tvingar mig själv att lyssna på sentimentala låtar

12.42   Har grejat med strukturering hela förmiddagen o sagt åt grejorna att marschera in i garderoben. Har även pysslat o grejat med Leya som jag är hemma med idag igen. Fast inte i garderoben. Vi satt strax utanför. Vi hade kommit ut så att säga.
O om ett par timmar ska man iväg o jobba också ryktas det.

13.58   Har grundrensat klart bland pysselsakerna för denna gång. Resulterar i mindre kaos. I just den hörnan

14.10   Inser att jag måste dra till Älmhult...


...fortsättning följer. Om nån nu skulle vara orolig för att så ej skulle ske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar