söndag 22 juli 2012

Dagbok söndag morgon

Sö 22 juli 05.34 Vaknar just som jag ska hjälpa min vän som hänger på toalettdörren o mår illa på utestället jag precis ska dra hem från 05.39 Diskuterar hängbröst med min man. Är det något som någonsin kommer att orsaka skilsmässa är det troligtvis detta. Meningsskiljaktigheter råder. 06.45 Kommer iväg tidigare än beräknat 06.47 Vänder i vanlig ordning bilen pga kvarglömt gods hemma 06.49 Och där är vi på väg!!! 07.01 Sneglar på spypåsen bredvid mig. 07.49 Firar att det är en vecka sen jag var på Ullared.  Firar med att lyssna på Drängarna o titta på spypåsen. Oslagbar kombination. 08.30 Frukost vid Risbro strax utanför Mullsjö. Nu ska ni få lära er nåt nytt. Shakin Fredrik kom från Mullsjö. Tror jag. O se hur det gick för honom. Nån som vet hur det gick för honom? Gick det för honom? 09.01 berättar allt jag kan om Mullsjö o Jönköping för familjen. Såsom detta med Shakin Fredrik, att de gör toapapper i Mullsjö (tror jag) o att jag varit hos Uno Svenningsson i Jönköping. Han hade vitgulrandiga markiser. Som alla andra på den gatan. 09.04 Firar detta faktum med att lyssna på Freda. 09.29 Erinras om att jag för några år sedan hade en spelning i Skara med Gert Fylking o 1 ton falukorv. Typ. Ja jisses. 09.32 funderar på om jag kan få upp nån bild på bloggen från mobilen. Ger upp. Sneglar på spypåsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar