fredag 10 augusti 2012

Idag är imorgon igår...

Så här följer helt sonika en liten dagbok jag började på under gårdagen. Efter kl. 08.51 gick det dock utför med antecknandet...          6.45 vaknar av biltuta

6.53 vaknar av biltuta

07.14 går igenom allt nytt i mobilen. Det är hårt att vara ledig

07.30 bedriver väckelsemöte

07.35-08.05 gör rösten till "Nallie". Tusan, måste öva mig på att buktala.

08.20 upptäcker ånyo att jag börjar bli vithårig. Alltså - VIT. Det är skithäftigt. Synd att det bara är några strån - hade ju velat ha på hela skallen

08.24 Frukost

08.38 Paniken som uppstår när man borstar tänderna o upptäcker att man precis tappat en tand, men upptäcker att det är en solroskärna. Jag har tappat en solroskärna. Betydligt billigare.

08. 51 Avfärd. O i o med att Andreas inte är med blir det bara en avfärd;)

Jaha - o sen har det inte hunnit skrivas mer. Stopp i Eksjö i alla fall på Dollar Store. O fantastiskt nog hittar jag en massa skit att köpa. Bland annat ännu en mask till teatern - nån form av piratmask. Håhåjaja.

Efter att fått skoskav i öronen av Leyas prat är vi efter 12 framme i Österbymo. Härligt att träffa mamma o pappa igen. O kul att rota i gamla fotoalbum.
Mat o prat o fika. O så hem igen.
Stannar i Vrigstad o återupplever gamla minnen.
O väl hemma - totalt slut på alla plan man kan tänka sig. Totalt energilös.
O jag har ingen aning om varför jag skriver detta.
Dagens mest otippade var i alla fall när mamma berättade att hon varit tillsammans med en brottare... Oj.


O så gårdagens härligaste bild. Hahaha - spana in kvinnan framför vrålapan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar