torsdag 20 december 2012

Egyptendagbok, dag 3

12 dec.
 
Vaknar väl runt 07.
Ingen gräsklippning idag.
Frukost, pallra sig iväg till Jungle Park igen. Åka ett gäng rutschkanor, man tröttnar dock snabbt. Solat lite, dock är det ju vinter här som sagt så solen tar knappt. Idag värmde den dock. Min stora bedrift idag var att åka "den värsta rutschkanan", får se om jag kan smäcka med en bild med. Nådde nog högst decibel i hela parken i alla fall med mina ångesttjut...
Med Leya till frissan för rastaflätning, själv fick jag en fläta gratis.

Middag, idag asiatisk/indisk mat o äntligen smakade det något.
Dessutom får jag en personlig kypare som fyller på mitt vinglas varje gång jag tittar bort.
Så det gör jag så ofta jag kan...

Gjorde filmreportage med en karaktär jag släpat med mig, glömmer peruken på o märker hur folk runtomkring mig börjar tissla om hur märklig frisyr jag har. Det bjuder jag på.
Rosita Spielberg är stark. Ja, hon heter så. Karaktären alltså.

Avslutar kvällen med att se på en show. Cabaret-inspirerat skulle det vara. Inser att det innebär typ revy. Av sådan modell som gör att man sitter o skruvar på sig o måste tugga på något för att inte krevera helt. Jag åt upp halva min väska. Så dålig var skiten. Åhhhh så frustrerande. Orkar inte ens berätta några detaljer. Åk aldrig till Egypten o se Cabaretshow säger jag bara. Det bästa var en nioårig tjej de hade tvingat med som var vig som en lärka. Typ.
Hej svejs
 
Ångest-attack

Rosita Spielberg - din reporter i etern
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar