tisdag 16 juli 2013

Minnesluckor till höger o vänster

Här hade jag tänkt göra ett vanligt ordinärt inlägg om idag-dagen.
En helt normaaaal dag i Ingela Widéns liv.
Men sen kom jag på att det tar tid som jag inte har just nu samt att jag släpat nåt förfärligt med att uppdatera jul(i)kalendern (varför jag nu satte igång med den, det har jag undrat många gånger, o ni troligtvis ännu fler gånger)
 Sååå, det är väl dags att slänga iväg ett gäng bilder o minnseluckor från förra veckan så får jag berätta om vattenbrist, frierier o superlim nån annan gång...
 
Var var vi?
Skulle börja med åttans lucka tror jag...
 
 Minneslucka 8:
 


 Minneslucka 9:
 
 
 
 Minneslucka 10:



 Minneslucka 11:
 

 
 
 Minneslucka 12:

 
 
 Minneslucka 13:

 
 
 Minneslucka 14:

 
 
Minneslucka 15:
 
 
 
Minneslucka 16:

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar