onsdag 3 juli 2013

Totalt meningslöst ord på fyra bokstäver...

... nämligen S.J.U.K
Blä för det. Fullkomligt flög på mig från den ena minuten till den andra igår.
O då har vi behandlat det ämnet färdigt.
 
Det positiva är att man då kan unna sig att pyssla. Hade ett helt litet harem med LO:s som inte var färdiga.

Efter dagen får de min själ vara klara. Även om det bland febertopparna emellanåt blev lite väl mycket blomjävlar o fjärilsjävlar känner jag. Så ovanligt...
Less is more. Eller om det var tvärtom.
 
Idag är Rosita ledig.
Tack o lov.
 
 
Sofie o jag - Burlesquefotografering i Kärr , juli 2012
 
Mysdag i Astrid Lindgrens Värld, våren 2012

Den unga o havet...


URBEX-fotografering juli 2012

Livsfilosofi
 
 

2 kommentarer:

  1. Underbara!!! Längtar efter vår pyssel- foto- bonding-vecka!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gud ja - jag längtar som en Ölandstok! Bonding - vad är det? Låter farligt...

      Radera