måndag 12 augusti 2013

Turné

Om jag hade varit ett band, eller kanske soloartist, eller Blondin o Bella eller BlondinBella eller kan drifta mig till att hugga till med Per Gessle så hade jag kanske haft en diger turnéplan denna sommar.
Nu är jag ju inte ett band eller frontfigur som gör comeback med världens konstigaste frisyr o ännu desperatare texter, utan bara jag. (iofs nästan samma sak, förutom det där med känd)
Lik förbaskat har jag ändå haft en rätt diger turné senaste månaderna tycker jag, om än våldsamt trevlig. Låt mig delge ett lite utdrag över orter jag visiterat o ofta blivit kvar på fram till nästa datum i ordningen:

 4 maj   Stockholm
 8 maj   Bakken - Danmark
 9 maj   Köge - Danmark
10 maj  Weisserhausser strand - Tyskland
15 maj   Österbymo
28 maj   Bovallstrand, Hunnebostrand, Hamburgsund, Smögen
30 maj   Göteborg
 5 juni   Båstad, Torekov
 6 juni   Mellby
 7 juni   Kalmar, Linköping
19 juni   Gylsboda...
21 juni   Mellby
26 juni   Böda
  5 juli    Eksjö, Österbymo
  8 juli    Falkenberg
 10 juli   Ullared (brrr)
 11 juli   Halmstad
 15 juli   Sibbhult
 17 juli   Vrigstad, Gränna, Ödeshög, Vadstena
 18 juli   Linköping
 19 juli   Söderköping, Västervik, Gamleby
 21 juli   Österbymo
 22 juli   Mellby
 25 juli   Camping i Helge å...
 29 juli   Växjö
 30 juli   Älmhult
  3 aug   Urshult
  5 aug   Växjö, Eksjö, Österbymo, Habo
  6 aug   Skara
  8 aug   Skövde














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar