fredag 13 september 2013

Ego. Ego. Ego.

Ja, detta blir ett ego-inlägg.
Men det handlar inte så mycket om mig, utan snarare om revyn Jisses Amalia som vi precis har dragit igång. O har man då släkt o vänner o ovänner runt om i hela Sverige (o halva Kurrukurruduttön) så får man lägga ut såna här inlägg när det plötsligt satts sån PRESS på en så att säga.
Så härda ut, så kan vi diskutera småkryps rotationsvinkel eller något annat nästa gång vi ses här.


Detta kunde man skönja i SmålandsPosten igår, reportage via länken:

http://www.smp.se/nyheter/almhult/almhultsrevyn-laggs-pa-is(3935285).gm



Smålänningens reportage kommer jag inte åt via deras sida, så här får man hålla till godo med foton:





O nu har jag svårt att tänka mig att någon vill höra min spröda stämma och hur jag maler fram
34  "eh.... och öh..." samt helt plötsligt förvandlas till en östgötsk/småländsk svamlande 67-åring, men är det nu nån som är så dum, så ligger klippet på 03,31,20 in på fredagens sändning:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar