måndag 16 september 2013

I can repair anything...?

Helg.
Älmhult - Jönköping - Österbymo. Bland annat.

Det finns sjuka husbilar man kan köpa. 
Den sjukaste var en lastbil som var två år gammal o kostade 6.9 miljoner. 
Tyvärr kunde de inte växla min 7-miljonersedel så det fick va.
O då kan de flesta räkna ut att jag varit på mässa på Elmia.


Nu jobb. Om en timme ännu mer jobb för då påbörjas lektion. 
Sen tror jag att jag ska smyga iväg o själv deltaga i en improvisationsgrupp. Som en elev har. 
Skulle vara så skönt att få bli ledd en stund.


För övrigt så är det fullt upp. 
Tre revyer o två pjäser på G med jobbet, letar material för fullt. 
O så då mastodontprojektet Jisses Amalia.
O idag har folk börjat fråga efter när man kan köpa biljetter. DET är kul!



Jag håller mig sysselsatt kan man säga. O inser att sova kan man göra i ett annat liv. 
(konstigt, känns som jag varit här förr ;) 
Bra att det är mycket nu. Det gör att hjärnan inte hinner med att tänka på så mycket annat o hitta på små hyss. Det gör att jag klarat mig förvånansvärt bra den senaste månaden.


Det gäller att hitta verktygen att laga sig själv med.
Det har det här företaget gjort.
Nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar