onsdag 4 september 2013

MOJ! Tapas! O så lite kramp i fingrarna.

PUIH! Nu är jag helt mörbultad i fingrarna (kan man vara det?) efter att ha skrivit in 14 st A4-texter i dumburken. Håller på att lägga upp mina gamla texter i en textbank nämligen. Ett 40-tal ligger väl där nu, när jag trodde jag var klar, men då hittade jag just 8 gigantiska sketcher som ska skrivas in o laddas upp med. Dock inte idag känner jag.
Ska bli spännande att se vad som händer med dom. En hel del har laddats hem i alla fall, så det läses ju i en del revystugor runt om i Sverige i alla fall. En får va gla för det lilla...=)
Återstår bara att gå på alla Sveriges dansband med sen då. Så de seriösa texterna kan få lite spelrum så att säga. Får just se om det blir av. Ska ju finnas tid. O så ska man våga...

Apropå tid. Sjukt rörigt o mycket nu. Många lever ett hyfsat enkelt o soft liv, en del ger sig på ett dubbelliv, men Ingela gör som vanligt när det gäller att samla på sig saker, hon rafsar åt sig ett trippel-liv.
 Inte alls förvirrande. På något vis.
Bra Ingela, bra.

För övrigt ser jag fram emot kvällen. Som ska bjuda på Tapas. Och MOJ Entertain!!! På wärdshuset i Grimslöv... (finns det ett sådant där?) Åh, äntligen ska jag få se dom i sin helhet!
(har bara sett spridda skurar innan o det har då fan-i-mig varit bra =)

Nä, nu ska jag söka talanger till ett TV-program också. 
Det kostar att ligga med dropp. 
Eller vad man nu säger.

Det kostar att ligga på topp. Oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar