fredag 20 september 2013

Strul...


Den här veckan har ju mobilen strulat rätt rejält. I princip kan jag väl främst bara använda den som miniräknare av o det har jag just ingen nytta av när jag letar 7000 revymanus...
Oftast inga inkommande samtal, sms lite si o så o då o då. Oftast har det dock funkat hemma på det lokala nätverket, så jag har ändå låtit det bero. Fast idag funkade det bara en halv dag hemma... Så nu vet jag inte vad jag ska skylla på. Mest intressant var ju igår när den inte funkade på hela dagen förrän jag precis åkte ifrån Älmhult.

Nåväl, antar att jag snart måste bita i det sura Iphone-äpplet o skaffa en ny lur.
Men inte idag.

För om ett par timmar ska jag iväg på kollationering. Första uppstarten till revyn Jisses Amalia. 
Oj oj oj.
O jag är skitnervös.
För om tre månader o några dagar ska jag stå på scen igen. O det var ett tag sen.

Men det är bara till att andas.
O skaffa en ny telefon innan dess.


O tills vidare får jag väl fortsätta bete mig så här:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar