söndag 8 september 2013

Transan, Banarne o en Uggla...


Dänger in ett snabbt blogginlägg bara för att jag känner att jag kan. 
O tänkte då bjuda på lite bilder från förra helgens begifenheter.
Familjefesten i Älmhult (Eller hette den familjefestivalen?)

Nåväl, troligtvis en av Älmhults största händelse genom tiderna
 (förutom IKEAs grundande samt IKEAs nyinvigning). 
Sean Banan hade man fått dit. Yohio. O Magnus Uggla. O så jag då. O 9998 personer till.

Lördagsförmiddagen bjöd på modevisning o talangjakt i sällskap av ett par pubertetsmonster.
Eftermiddagen o kvällen bjöd på Sean Banan, Yohio, rundvandringar 
o ösig Ugglakonsert i sällskap med mysfamiljen.
Sena kvällen o halva natten bjöd på plötslig roadtrip (ja, det kan man väl kalla det, även om man går, men jag gick ju på en väg) till Speakeasy. O där fick man sällskap av ännu fler pubertetsmonster o gamla kära Bråthultselever. Bland annat. O det är i sådana lägen man måste bita sig i tungan för att undslippa ett "Nämen Guuud, vad stora ni har blivit". Men det hade dom.

För övrigt kunde vakten som jag tvingade att kolla på mitt ID inte erbjuda nån pensionärsrabatt...

Andra halvan av natten o en bit av morgonen bjöd på övernattning i husbil i Älmhult. 
Ny upplevelse.

O nu bjuder jag på lite bilder:
(O nej, ni får inga bildtexter, idag får ni tänka själv. Det ökar syreomsättningen)

































2 kommentarer:

  1. Ah! UGGLA.... Att jag inte visste det.... då hade jag också varit där, hehe.

    Har du några bilder (på Uggla såklart) får du gärna maila dem :-)))))))

    /Agneta

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig det. Jag har tyvärr bara de här två, sen blev det för mörkt för min kamera. Men de får du gärna. Mailar över FB nån vacker dag =)

    SvaraRadera