tisdag 8 oktober 2013

Cha cha Blooooggeeeen, Pissie här!

God morgon!
Här är 1 cam-bild som jag tog igår innan jag drog iväg på mötet jag hade. Haha visst ser det städat och fint ut hemma hos mig? Nej det är det verkligen inte, kartonger och skit överallt.. Men det blir mindre för varje dag som går, så jag ska inte klaga. Det börjar bli riktigt fint. Igår fick vi även blandaren monterad (vattenkranen) som är väldigt stylish och svindyr hähäh.. Det är en blandare jag har haft ögonen på förut som tillslut blev vald. Kommer visa bild snart, vill bara få upp kaklet innan. Igårkväll drog jag och köpte en färdig sallad bara och gjorde en smoothie, dock går det inte att diska någonting just nu så ångrar jag gjorde smoothien haha..
Toppen jag har på mig på bilderna är från H&M. Visst är den snygg för att vara en ”basic tröja”? Den finns i vit också.. Som ni vet gillade jag förut inte att ha svart på mig, men jag har börjat våga ha på mig svarta plagg igen. Det är ju så himla snyggt + det kan inte gå fel?
Och ja jag har sett att designen inte kom upp igår, jag är inte förvånad… :( Får se om den kommer upp idag då..


Bör tillägga att Pissie inte hinner sitter här o skriva just nu, utan ovanstående text är lånad från Kissies blogg från idag, tyckte att den stämde på pricken ändå, o då hinner jag dra ut till IKEA en sväng i stället för att tänka text själv. O Kissie, du får gärna låna Pissies ord i stället nån annan dag;)
Så jag har en del att dementera samt hoppas att Kissie har humor...
Dementi 1: Detta är ingen cam-bild
Demens 2: Jag har ingen stylish blandare som är nymonterad
Demens 3: Jag ångrar inte att jag gjorde smoothien, den var mumma
Demens 4: Toppen kommer inte från HM. Den är väl sådär 15 år o kommer från Vet-i-fan o dit ska den nog tillbaks. O den finns inte i vitt. Byxorna har Bilprovningen sponsrat med o de hålls uppe av ett skärp jag köpt på Netto för 10:- Den ena stöveln är köpt från Gucchi o den andra från Prada, de var svindyra o lämpar sig utmärkt när man ska mocka hönsskit, en liten hobby jag har när jag inte färgar ögonbryn o rycker näshår.
Demens 5: Jo, oavsett om man klär sig i svart - DET KAN GÅ FEL! Fast här gick det mest fel i rött, blått i svart o hej vad det gick!
Demens 6: Jo, designen kom visst upp igår, ni ser ju hur snygg o designad jag är.

Ja, hoppas att ni alla kände er inspirerade av min outfit och tips idag - men kom ihåg - det går precis lika bra med selleri.

Puzz Puzz på er alla därute!

// Pissie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar