fredag 18 oktober 2013

Nu är det jul igen...


Börjar få lite smått ångest nu.
För några veckor i slutet av november/början av december.


Enligt säkra källor kommer det att bli ungefär som när man själv körde julbordsshow.
Då åt man julbord i parti o minut.

I o för sig med uppvärmd julmat.
Man fick ju liksom endera att välja att käka precis strax innan man skulle på, 
något som inte existerar i min lilla värld, eller äta efter giget sådär framåt 23-tiden kanske o då av det som fanns kvar.


I år är tanken att det blir julbord som en liten "lisa för själen".
Ska alltså inte själv medverka utan låta mig förlustas.


V. 47 Julbord medelst övernattning o underhållning (DET DÄR lät konstigt!!!) på Ronneby Brunn

V.48-49 Ska jag så hinna med ett julbord på Öjaby, ett på Balders o ett på Granada/Speakeasy osså är tanken, för att sedan avsluta med en jullunch nån vecka senare.
Sistnämnda är dock med jobbet så där kan väl knappast förvänta sig underhållning ;) 
Hoppsan.



O då ska både gudarna o ni veta att jag tycker inte ens om julbord. 
Äter ju mest bara köttbullar o då skulle jag ju lika gärna kunna släpa mig till Ikea o ta den största köttbulletallrik de har för typ 39:-.
O tjäna åtskilliga tusenlappar.
Fast det är ju inte köttbullarna man vill åt.
Det är ju de två U:na.
 Umgänget o Underhållningen. 
Som förhoppningsvis blir trevligt i alla full fall.
De två U:na missar jag förmodligen om jag slafsar köttbullar på IKEA.

Eller kanske inte.

Att jag sedan inte har en aning om hur tusan jag ska få ihop schemat med alla dessa julbord, övriga aktiviteter, SAMT en revy som ska sättas (jobb nämner vi inte ens), DET är en helt annan fråga.

Typ så ja...


Hjulbord





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar