söndag 10 november 2013

26-50 o vad menas då med detta...

O vi kör vidare med del 2 i frågestunden om Me Myself and I

26. Vilket stjärntecken är du född i? Skytten.

27. Vilket är ditt favoritgodis? Daaaa?! Mjölkchoklad givetvis

28. Vad sa du senast? Hej då (jag är tragisk, jag vet)

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Det enda ämne jag nånsin fått 5:or i (ja, så var betygssystemet på dinosauriernas tid) är teater och scenisk gestaltning. Sen var jag en jäkel på kemi med.

30. Vad har du på dig just nu? Hahaha. Ja herregud. Slafsjoggingbrallor, röd slafsT-shirt, rosa slafsmunktröja. Svarta glasögon. O lite annat smått o gott. (ehhhh??!)

31. Vilken är din favoritaffär? Scrapbookingbutiker. O New Yorker. Avskyr Ullared
  
32. Vad har du för storlek i kläder? L. Eller numera är det nog M

33. Vad har du i dina fickor? Nyckeln till framtiden

34. Vad köpte du senast? Åkte till Vislanda igår för att handla ingenting o kom ut med två kassar ingenting för 250:-. Glafs glafs...

35. Hur många gånger har du flyttat? 18 tror jag. Varav 14 gånger när jag var mellan 15-25 år

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En båt, papper (o penna) o biljettbokningen till revyn

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Jag är människa. Räcker inte det? Men piggast morgon

38. Senaste filmen du såg på bio? Turbo. Bara en vecka sen. Just det, såg ju Next på TV igår. Halva. Sen somnade jag. Trots att den var bra

39. Har du blivit sydd någon gång? Ja lite kroppsdeler här o där har väl knåpats fast

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Japp. Inomhus också.

41. Vad åt du till frukost? Vanilj-Herbalife

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Troligtvis en massa renovering. O jobbade i Bråthult. Kanske var jag med i Älmhultsrevyn med

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nej nej, de hinner inte ifatt mig

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Feelingz. Eller det var ju inte till mig. Men de pimpade teaterhuset igår. Samt tog hand om Leya. Jag älskar dom en gnutta

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Under sängen

46. Vad var det sista du åt? Sista? Jag hade inte tänkt dö än, jag har över ett år kvar. Men menar ni senaste så var det just den där beryktade Herbalifen

47. Vem är världens vackraste kvinna? Meryl Streep kanske

48. Är du blyg? Japp. Ränderna går aldrig ur 

49. Vilken var den sista konserten du var på? Bruce Springsteen i somras. Eller nej, familjefestivalen i augusti med Sean Banan, Yohio o Ugglas. O om en vecka ryktas det att jag ska på Norlie o KKV. Håhåjaja

50. Vad heter du i andra namn? Maria


Bevis på att jag faktiskt varit på konsert. Med en skön snubbe som faktiskt har en hel del viktiga budskap innanför det där banan-pannbenet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar