måndag 11 november 2013

75% är mer än 4 elefanter

Japp, då har jag fullbordat 75 % av dessa frågor. Så här kommer del 3 helt sonika:


51. Har du varit med om en bilolycka? Japp, några gånger. Lite här o lite där, från Aneby till Mora ungefär

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Ja

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Dans kommer i absolut topp. Sedan simning.  O mountainbikande är sköj! Måste testa på det här med racercykling med bara

54. Har du några husdjur? Whisky. O ett gäng galna hönor o tuppar. Lillkillen cykla´runt hörnet för ett par veckor sedan

55. Vill du gifta dig? O ja. Om o om igen. Mest för de oförglömliga festernas skull

56. Vad är du sugen på just nu? Sova. O ostkaka

57. Vad är klockan? 15.59

58. Vad är det konstigaste du ätit? Krokodil. Det bestod bara av brosk. Köttbullar ihop med chokladglass var en annan kuliminarisk läckerhet om än inte lika exotisk.

59. Har du någon udda förmåga? Hela jag är udda.

60. Var växte dina föräldrar upp? I Västerbotten o i Grindsbo. För att hårddra det

61. Vad önskar du dig i julklapp? Upplevelser. Under o mirakel. O en ny iphone med mer minne, den nyinköpta är en ständig källa till irritation

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Nä. Eller har jag det? Störst publik är nog 10 000. (Jisses, det är som 10 st Österbymo... Thank you music lovers!)

63. Göteborg eller Stockholm? Längtar tillbaks lite till Stockholm men har alltid velat testa att bo i Götet. Tror det är personligare

64. Har du sett någon dö? Ja. Usch.

65. Har du någon gång ringt polisen? Ja.

66. Hur många grader är det ute? Kallt. Ingen aning. 

67. Vilken färg har ditt hus? Rött

68. Vad sjöng du senast? Hej Brother. Eller sjöng? Pep...

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Nä. Jag har insett att jag aldrig mer kommer att kunna lita på någon. Men det behöver ju inte hindra en från att umgås med folk o fä (ja nu umgås jag inte så mycket med fä iofs. Bara de rymningsbenägna korna i så fall)

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej. (Dom har inte fått tag i mig än...)

71. Har du svenskt ursprung? Japp. Om Österbymo räknas dit.

72. Hur mycket väger du?  Runt 63 kilogram. (heter det så?)

73. Har du ett turnummer? Nä, inbillar mig att det är 21 men vet i tusan varför o tror aldrig det hjälpt mig

74. Vem kramade du sist? Arvid

75. Har du någon gång åkt snowboard? Nej. 

 Före

O efter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar