torsdag 27 februari 2014

Jag visste inte att Anna Skipper o Keith Urban är ett par

Resedagbok Kanarieöarna  - tisdag 18 feb

Vaknar halv 7. Slår upp portarna, i alla fall fönstret, mot det nyupptäckta havet.
Ryggen är fantastiskt nog fortfarande bättre.
Försöker fördärva den med ett core-pass o lyckas ganska bra.

Inga aktiviteter som måste göras på hela dan. O då äter man konstant o solar i stället.

Närmaste solgrannarna som jag haft ögonen på hela veckan är Anna Skipper o Keith Urban.



Visste inte att de var ihop. Två bortskämda rikemanssöner har de också. Alla badbrallor är Ralph Lauren. Jag kan inte ens stava till det känner jag. Hela familjen solar konstant. O badar 15 sek om dan. Anna Skipper äter bara fruktsallad. Keith dricker nån enstaka öl
Tyvärr har jag inte smygfotat något på just detta sällskap

Simmar lite o jobbar på att bränna upp hela mig

Shoppingtur.
Köper ett par gräsliga leopardbrallor, en helkonstig påfågelklänning, en solklänning jag aldrig kommer att ha samt en parfym jag inte vet om jag gillar men som jag vet min systerdotter lovordat

(Ibland vet jag inte hur jag tänker. Skyller mitt påfågelinköp på lätt släng av solsting. För övrigt är jag på bilden 10 sek från att få ett flygplan i skallen. Men det kanske inte syns så noga när bilden är så liten. Till detta bär jag ett par omatchande basketkängor samt ett all inclusive-armband.
Så, då fick jag det sagt också)



Dags för middag. Johnny Depp är borta, jag börjar tröttna på maten o tar i ren protest pepsi till maten

Dags för kvällens show. När den första är klar jobbar jag på med min Mojito samt irish coffee.
Anna Skipper o Keith Urban lämnar sina longdrinks - de var väl för billiga.
Alla andra i publikhavet går hem i tron att kvällen är slut. Då börjat show nummer två som de missat att påannonsera. Så kvar är vi o ett fåtal till.
Bra show. Bland annat ett par kvinnor som går ner i spagat på alla möjliga omöjliga sätt o vis o som får det att göra ont i kroppen på en själv bara genom att se på


22.  Äntligen läggdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar