måndag 8 september 2014

Bejakar mina kvinnliga sidor

I söndags kom jag kom på mig själv där jag satt o rapade i pösjeans o sliten t-shirt att jag kanske borde bli lite lite kvinnligare, så en hastig impuls senare o jag hade myntat att "nästa vecka ska jag satsa på att bli just det" (vilket bland annat kan innebära att bära klänning, skor med klack o utsläppt hår. Skor med utsläppt hår verkar ju extra lattjo, det medges). 
Det handlar ju bara om en vecka liksom, sen kan jag säkert krypa tillbaks in i mina tält-tshirts igen.

O så har jag utlovat rapport om detta. Så dag ett:

Man får skynda långsamt. Därför har vi inget färgstarkt här inte, men väl kjol o blus o kors i taket - spänne i håret! Skorna har faktiskt klack, men måste härmed tillkännage att de inte lever längre, då Zack faktiskt har mumsat i sig den ena av den under eftermiddagen. Tjaaaa, någon ska ju göra det.

O jag har bara rapat högt en gång hitills o det var nyss då jag helt glömde tid o rum o löften som getts. Hoppas att ni alla antecknar dessa oerhört fantastiska fakta. Det kan bli skriftligt prov sen.

För övrigt har jag faktiskt gjort mina sjukgymnastikövningar idag som jag fick för ett halvår sen. Dutti flicka.

Dessutom såg jag nyss en film på ett lodjur, filmat strax härutanför för ett par timmar sen. 
Alltså, den var ENORM! 
Spännande - jag vill se den live!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar