måndag 22 september 2014

Omåttligt Populär...

... Under förra söndagens vrålfika med Vän framkom det här faktumet hur otroligt populära vi båda är och vi beslöt att ta upp ett gammalt fånigt veckouppdrag, nämligen att under en veckas tid sammanställa hur många sms vi får från andra. O då gäller det enbart "nya" sms, som är skrivet på eget initiativ från någon som alltså tar första kontakten. Inte svar på sms som man själv i desperation eller tristess eller vanlig trevlighet eller sunt bondförnuft har plitat iväg till någon. O inga trådar liksom. Utan bara hur många andra som tar första kontakten med en helt enkelt.

Mitt resultat för v.38 blev 10 sms:
4 stycken reklam
4 stycken från folk som på olika sätt ville jag skulle fixa något till dom (nej, jag smugglar inte knark)
1 styck från en som ville lämna tillbaks en sak, kan även det klassas som ett hederligt sms iofs
1 styck hederligt sms.

Jahaja. Nu var det ändå tätare ström än normalt på den här sms-fronten, en normal vecka brukar det väl mest handla om reklam från Kappahl o Telenorräkning, men jag hade väl tur att så många ville ha min hjälp just den här veckan, det gjorde att jag vann veckouppdraget ;)

Nu ska jag gå ut o möta våren. Eller nåt. 

Det kostar att ligga på topp




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar